LIST OF EQUIPMENTS TO BE USED IN CRP 117 TECHNICAL DRAWING
LIST OF EQUIPMENTS TO BE USED IN CRP 117 TECHNICAL DRAWING
| Malzeme Adı | Özellikleri | Önerilen Markalar | 
| *Kurşun kalemler | 4H, 2H, H, HB, B, 2B | Faber Castell, Carandache, Steadler, Rotring, Scrikss, Linex etc | 
| Portmin (Daha kalın uçları kullanmak için, proje eskiz çizimleriniz için kullanabilirsiniz) | 2mm uç için (B ya da 2B) | |
| Drawing pen | siyah – 0.2, 0.5, 0.8, 1.0 | artline, rotring etc. | 
| Renkli markörler (Bir ucu ince bir ucu kalın kesik) | Kırmızı, Mavi, Sarı, Siyah, Beyaz, Yeşil, Turuncu, Mor, Kahverengi, Gri ve diğer istenilen renkler | Zig etc. | 
| Permanent Marker (Asetat/CD kalemi) | S (ince uç) | Faber Castell, etc. | 
| *T cetveli | BOYU EN AZ 75 CM OLMALI. EĞRİLİK OLMASIN DİKKAT EDİN | Faber, Hatas etc. | 
| *Gönyeler ve Cetveller | 45/30-60 DERECELİK GÖNYELER BÜYÜK BOY (30cm)+ AYNILARININ CEP BOYU (10cm) HEPSİ ALINMALI! | BÜYÜK BOYLARI Hatas MARKASINDAN BAŞKA TAVSİYE ETMİYORUZ | 
| Şerit metre | 2m en az uzunluk | 
 | 
| *Açı ölçer, pergel | 
 | klasik basir bir ilkokul pergeli alınız lütfen | 
| *Çelik Cetvel / kesim işlerinde kullanmak üzere | 30-50 cm. | 
 | 
| *Kurşun kalem silgisi, Kalem silgi | 
 | Yumuşak iz bırakmayan silgi | 
| *Kalem tıraş / portmin değirmeni | 
 | 
 | 
| *Şeffaf bant | 
 | 
 | 
| *Kağıt bant | 
 | 
 | 
| *Toz fırçası | 
 | 
 | 
| *Maket bıçağı | 
 | 
 | 
| *Cutting Pad (Kesim altlığı) | cam, duralit ya da plastik (min. 100X70 cm) Masa üzerine sabitlenecek | 
 | 
| *Sıvı yapıştırıcı, uhu | SPREY YAPIŞTIRICI KULLANMAK KESİNLİKLE YASAKTIR! | 
 | 
| Silikon tabancası ve silicon uçları (studyo maketlerinizde kullanacaksınız) | 
 | 
 | 
| *Kalın resim kağıdı | 35 x 50 cm size; 180- 200gr/m2 Yüksek gramajlı | Çok adet alabilirsiniz (Dönem boyu kullanılacak, toplamda 25-30 adet) | 
| 
 *İLE İŞARETLİ VE ALTI ÇİZİLİ MALZEMELERİ İLK STUDYO VE TEKNİK ÇİZİM DERSİNİZDE YANINIZDA BULUNDURUN. DİĞER MALZEMELERİ DÖNEM İÇİNDE ZAMANI GELDİKÇE ALABİLİRSİNİZ. DERSLERDE EK OLARAK FARKLI MALZEMELER DE İSTENEBİLİR. | ||